Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2019 23:24 - Битова романтика
Автор: charliemlad Категория: Изкуство   
Прочетен: 4112 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Изкачвам стълбите и
моля се като Вапцаров - 
 
"Вратите не залоствай!" - 
когато идвам късно вечер, 
а ти се сърдиш, че съм закъснял, 
че вечерята отдавна е студена, 
а аз като Висоцки
по кръчмите  отново съм висял.
 

Но всяка вечер
връщам се при теб,
 
по-гладен и по-жаден, 
за твоите прегръдки на вратата, 
а не за твойта мусака.

 Когато малко си сърдита, 
 и чакаш ме с тигана в ръката, 
мигом ти минава, 
щом двама се прегърнем,  
целунем се и влезнем. 
Когато моля те да ми простиш
с букетче под ръка,
тогава, казваш, ти напомням,  
за онези времена, 
когато Пушкин и Есенин
под балкона рецитирах,
а майка ти поливаше ме с ледена вода.

 Когато тенджерата
с манджа пресолена
 опитам вече заледена, 
но кажа ти с усмивка -
"Браво, моето момиче!" 
Когато с любопитство те попитам: 
"Как мина днес, любима?" 
и слушам те внимателно до утре. 
Когато аз ръце в къдриците заровя, 
когато вдишам мириса на твойта кожа.
Когато взема душ, 
а ти ме чакаш в леглото, 
с любовното романче във ръка. 
Когато аз те искам, 
а ти се дърпаш,
но за парлама.
 
Когато в прегръдка
заедно посрещнем сутринта,
 
тогава знай че пак при теб  ще дойда - 
късно вечер ще се прибера. 
Ала мине ли нощта и мен ме няма 
помни, че те обичам
 и ще те чакам след смъртта...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: charliemlad
Категория: Изкуство
Прочетен: 104633
Постинги: 81
Коментари: 145
Гласове: 179
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930